In verband met groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een:

Productmanager M/V

Als geboren regelaar ben je de spin in het web tussen diverse afdelingen en krijg je veel energie van het realiseren van projecten binnen de gewenste timing.

De functie

Je bent een talent in het managen van productintroducties, -wijzigingen en -saneringen van opstart tot uitlevering van de eerste order. Hiervoor maak je optimaal gebruik van interne en externe partijen. Taken en verantwoordelijkheden:

  • Implementeren van nieuwe producten of producten met aangepaste samenstellingen in de organisatie.
  • In samenspraak met de collega’s van afdeling sales, opstarten van activiteiten die voortkomen uit klantvragen, zoals het voorbereiden van tenders.
  • Op basis van klant- en marktinzichten input geven voor nieuwe producten.
  • Contacten onderhouden met leveranciers van verpakkingsmaterialen en waar mogelijk betere oplossingen zoeken voor bestaande en nieuwe producten.
  • Het bewaken van de diverse projecten en timing daarvan.
  • Signaleren van eventuele afwijkingen en tijdig bijsturen in het proces.
  • Periodiek rapporteren over de projectvoortgang aan het projectteam en het verzorgen van de projectadministratie.

Profiel

Combineer jouw passie voor food en innovatie door aan de slag te gaan bij Bredabest. Je hebt minimaal een afgeronde, relevante hbo-opleiding en enkele jaren werkervaring als productmanager of projectmanager, bij voorkeur in de foodindustrie. Je bent energiek, pragmatisch en een organisatietalent. Daarnaast ben je communicatief vaardig, punctueel, analytisch en proactief. Ervaring met Navision is een pré.

Aanbod

Bredabest is een ambitieuze organisatie die groeit en continu in ontwikkeling is. Dit biedt kansen aan mensen die mee willen groeien met de onderneming. De arbeidsvoorwaarden liggen in lijn met de zwaarte van de functie en zijn afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding. Daarnaast ontvang je een 13e maand, heb je een premievrij pensioen en kun je (onder begeleiding) sporten in de recent gebouwde fitnessruimte.


Wij zijn op zoek naar een:

Administratief medewerker parttime (20-24 uur) M/V

We zoeken een veelzijdige, proactieve collega die financieel onderlegd is, al een aantal jaren ervaring heeft op financieel gebied en daarnaast ook andere administratieve taken zonder probleem oppakt. Kortom een allrounder die het leuk vindt om in een dynamisch bedrijf deze taken op zich te nemen en door wil groeien.

De functie

Als administratief medewerker zorg je voor de dagelijkse financiële administratie. Je werkt samen in een team met drie collega’s en rapporteert aan de manager finance. Je bent onder andere verantwoordelijk voor:

  • Indienen en betalen van aangiftes btw
  • Inkoop- en verkoop facturatie
  • Dagelijkse verwerking van de banken
  • Debiteurenbeheer
  • Ondersteuning bij rapportages en balansdossiers
  • Back-up voor de salarisadministratie

Profiel

Je houdt ervan om de financiële administratie nauwkeurig te beheren. Dat je hiervoor accuraat, oplossingsgericht en gefocust moet zijn, hoeven wij jou niet te vertellen. Je werkt zelfstandig, bent enthousiast en communicatief vaardig. Daarnaast heb je:

  • mbo+/hbo werk- en denkniveau
  • een aantal jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • affiniteit met automatisering
  • ervaring met MS Office
  • ervaring met Navision (pré)

Aanbod

Bredabest is een ambitieuze organisatie die groeit en continu in ontwikkeling is. Dit biedt kansen aan mensen die mee willen groeien met de onderneming. De arbeidsvoorwaarden liggen in lijn met de zwaarte van de functie en zijn afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding. Daarnaast ontvang je een 13e maand, heb je een premievrij pensioen en kun je gratis (onder begeleiding) sporten in de recent gebouwde fitnessruimte.


In verband met groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een:

QA Coördinator m/v

In een organisatie waar (voedsel)veiligheid en kwaliteit voorop staat, ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van alle werkzaamheden die betrekking hebben op de kwaliteit en veiligheid van product, proces en omgeving. Borging is hierbij het meest belangrijk. Je geeft leiding aan de medewerkers van het kwaliteitsteam, neemt plaats in het operationele managementteam en rapporteert aan de manager operations.

De functie

Je werkt samen met je team aan de vastgestelde doelstellingen en KPI’s die bijdragen aan de maximale borging van de veiligheid van product, mens en omgeving. Je onderhoudt interne contacten met andere afdelingen binnen Bredabest en externe contacten met (internationale) klanten, leveranciers en organisaties.

Je ontvangt zowel interne als externe klachten en coördineert deze door de gehele organisatie. Je zorgt ervoor dat naast correctieve acties vooral preventieve acties worden genomen. Dit kan resulteren in wijziging en updates van het QMS van Bredabest. Omdat borging erg belangrijk is, zorg je ervoor dat dat controles (QC) en inspecties worden gedaan en maak je samen met de opleider plannen om tot verbeteringen te komen.

Profiel

Combineer jouw passie voor food en kwaliteit door aan de slag te gaan bij Bredabest. Je bent energiek, pragmatisch en je bent in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal. Duits is een pré. Daarnaast heb je:

  • Een afgeronde hbo of wo opleiding richting bijvoorbeeld levensmiddelentechnologie, laboratorium of diëtiek
  • Enkele jaren ervaring als QA-medewerker of coördinator binnen een food productiebedrijf
  • Vaardigheid met Word / Excel / PowerPoint
  • Rapportagevaardigheid, ook commercieel
  • Ervaring met het beschrijven van processen en het opstellen van voorschriften/procedures

Aanbod

Bredabest is een ambitieuze organisatie die groeit en continu in ontwikkeling is. Dit biedt kansen aan mensen die mee willen groeien met de onderneming. De arbeidsvoorwaarden liggen in lijn met de zwaarte van de functie en zijn afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding. Daarnaast ontvang je een 13e maand, heb je een premievrij pensioen en kun je gratis (onder begeleiding) sporten in de recent gebouwde fitnessruimte.


Voor onze locatie in Giessen zijn wij op zoek naar leergierige productiemedewerkers, die zich verder willen ontwikkelen tot operator.

Productiemedewerker / Operator m/v

De functie

Je wordt opgeleid tot allround operator en doorloopt hiervoor een opleidingstraject. Als allround operator ben je verantwoordelijk voor het bedienen en het dagelijks onderhouden van de productielijnen, zodanig dat aan de gestelde kwaliteits- en kwantiteitseisen wordt voldaan. Je werkzaamheden variëren van het storten, schonen, droogroosteren en bewerken tot het verpakken van geroosterde (grond)noten. Je hebt regelmatig overleg met je teamleider over de kwaliteit en voert kwaliteitscontroles uit. Je houdt je werkomgeving netjes en schoon.

Profiel

Je bent flexibel, gemotiveerd en enthousiast om in een 3 ploegendienst aan de slag te gaan. Je wil je graag verder ontwikkelen en beheerst de Nederlandse taal goed. Je hebt ervaring als productiemedewerker of operator, bij voorkeur in de foodbranche. Een heftruckcertificaat is een pré.

Aanbod

Bredabest is een ambitieuze organisatie die groeit en continu in ontwikkeling is. Dit biedt kansen aan mensen die mee willen groeien met de onderneming. De arbeidsvoorwaarden liggen in lijn met de zwaarte van de functie en zijn afhankelijk van leeftijd, ervaring en opleiding. Daarnaast ontvang je een 13e maand, heb je een premievrij pensioen en kun je gratis (onder begeleiding) sporten in de recent gebouwde fitnessruimte.

Bedrijfsinformatie

Bredabest BV, gevestigd in Raamsdonksveer en opgericht in 1996, is specialist in de handel en verwerking van pinda’s (grondnoten).

De organisatie kent 3 afdelingen:

  • Handel: grondnoten worden wereldwijd ingekocht en direct of via eigen opslaglocaties aan importeurs en verwerkers in en buiten Europa geleverd.
  • B-to-b-productie van halffabricaten van grondnoten. Hiermee beleveren zij voornamelijk de snack-, koek-, chocolade- en saté-industrie in Europa.
  • B-to-c-productie van noten en pasta’s in kleinverpakkingen voor de retail.

De productie vindt plaats op twee productielocaties in Raamsdonksveer en Giessen en telt circa 80 medewerkers. Bredabest stelt de wensen van de klant centraal en probeert haar productie daar zo goed mogelijk op aan te laten sluiten. De organisatie kenmerkt zich door een hoge intensiteit van projecten. Zo is recentelijk de opslagcapaciteit in Giessen vergroot en is een nieuw warehouse in Raamsdonksveer gerealiseerd. Ook is de productiecapaciteit voor zowel halffabricaten als consumentenproducten aanzienlijk uitgebreid. Belangrijkste succesfactor is de continue aandacht voor kwaliteit en (voedsel)veiligheid. Dit begint al bij de zorgvuldige inkoop, aanvoer en controle van grondstoffen en eindigt pas met een tevreden klant.

Solliciteer zoals jij het wilt.

Solliciteren kan op meerdere manieren. Je mag ons bellen of mailen met je CV en motivatie naar:

We horen graag van je. Tot dan!